Iphone 4

hejgoddag!

har vaknat för en stund sen, känner mig lite smått förlamad :s trött åde.
nåja, de vart en ganska chill kväll igår. orkar bara inte vara igång hela tiden, de tar ju på krafterna.
förresten fick jag en Iphone 4 igår, nee-e, inte fick utan köpte :)
hur nice som helst, fast jag inte fått se innehållet i den ännu, men jag beställde ett micro-sim just så de stod att de kommer på ca- 3 arbetsdagar, men de är nog lugnt :)

jag saknar mitt gullehjärta så mycket, varför ska de vara så himla långt diiiiiiiit? :/
nåja, snart får han körkort så då får han komma hit varje gång jag inte har skjuts dit ;D
men ifall nån far nästa helg så ska jag hänka på, för bebban jobbar lördagar nuförtiden :)

hursomhelst, jag tror jag ska gå ner och äta litiiii, POLARBRÖD bebban ;) pusshej! <3



min nya PHooone ;)

de är lite sådär annorlunga att gå omkring med en DYR telefon, jag har alltid haft såna där häng och släng telefoner som ingen bryr sig om :D ahhaha

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson

Hej!

Själklart kan jag hjälpa dig med en bloggdesign.

Har du kikat på de färdiga jag har?

http://akolan90.blogg.se/2010/august/hur-gor-jag-for-att-bestalla-en-bloggdesign.html#comment



Om ingen av de duger, hör av dig med ett mail med dina önskemål, skicka med bilder, texter och färger med mera så jag kan göra en åt dig och du blir nöjd :)



Kram!

2010-11-21 @ 19:00:48
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0