3.11.10

hejsan!

de var ett bra tag sen jag ens la min tanke till bloggen.
men idag var en sån "slapp" dag så jag passar på att blogga lite.

har vaknat rätt tidigt idag, förstår inte varför. hur som helst så kom jag hem från jeppis igår kväll, har varit där sen fredag. sjukt härligt faktiskt!

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vad less jag blir, nu raderades ALLT som jag skrivit här. så jag drar de lite kortfattat.

idag har jag inte gjort nått, bara gått omkring i cirklar här hemma, har varit på datorn mestadels. egentligen borde jag ta tag i dom skolarbetena jag har kvar, för sen är de bara en vecka skola sen APU och då tänker jag då inte stressa med nå arbeten.

alltid då jag har otroligt lite att göra får jag för mig att titta på olika sidor med kläder på, och idag hittade jag ett sjukt snyggt linne i spets som jag beställde :) den var sjukt billig också, typ nå på 100 kr ;)


rätt så snygg, vavava?

den här kappan beställde jag för ett tag sen, jag längtaar såååå tills den kommer ;) men huvan ska jag rycka bort så fort den är här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0