skön skoldag?

skön skoldag? nja vill jag inte direkt säga.
gjorde en uppsats på morgonen som tog en timma. sen har jag slutat och inte gjort nååått
eller jaa, var och sola i 25 minuter, sen dog jag. gjorde några slingor på johanna, samtidigt ville jag bara för skojskull prova göra en slinga i mitt eget hår, alltså bara en :P syns knappt, men de hade kunna bli snyggt om jag låtit den vara längre ;P
sen var jag och johanna till café nova och fikade.
köpte om inte annat ett par tights, billigt och bra. behöver byxor då jag blivit pank på såna?! vet inte hur, kanske dom är i kiruna elr nått :/
de syns nog mycke mer i verkligheten än på bild, men ajjaaa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0