Tjenis

Hejhej, sitter hemma nu efter en 12 km lång skidtur, de var rätt så tungt faktiskt. speciellt när man trodde att de bara var 6 km, men de kom en vändningsplan efter att vi åkt 6 km. såå jaa, de fanns ju som inget annat val än att åka tillbaka SAMMA väg.
såå, iaf. då har jag fått tillräckligt med träning för idag och resten av veckan tror jag.
imorgon kommer mina ben och armar att vara som spagettin, träningsvärk tror jag det kallas?! ;)

Nu har jag faktiskt inte sådär himla mycket för mig. Behövde inte jobba idag heller, kanske drar till macken och handlar lite snus? eller rättaresagt MAMMA far till macken.

Imorse beställde jag liite sommarkläder, såå otroligt härligt.
Ska köpa lite allteftersom nu, så behöver man inte köpa så mkt sen på sommaren.
Men annars så längtar jag till sommaren, så sjuukt mycket ;)

Nu ska jag fara till macken en sväng eller två ;)
Pussheej <3 missubebban<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0