morromorro

Godmorgon!

så otroligt att ha sovmorgon idag, eller egentligen har jag ju inte det. men jag låssades att jag hade det iaf ;)
åker med linno vid halv 10 till skolan idag ;)
Missar första lektionen,Karaktärs. men whattaf*ck hon förstår mig tror jag :)
nångång måste man väl få ta det lite lugnt också?!

Jag älskar att lyssna musik på morgonen, de är så härligt ;)
och jag läängtar till fredag, de känns som att de var en evighet sen sist jag var med bebban, och jag hatar att de är så långt ifrån oss :/  men jag älskar han ändå lika mycket <3 ;)

Igår jobbade jag i 2 timmar med 6 plåtar semlor???!
jag var tvungen att vispa den förbannade grädden i en visp där de tar 7 minuter för 3 liter grädde som bara räckte till 1½ plåt. jag vart så otroligt less så jag tänkte skita i alltihop faktiskt, menmen.
Idag ska jag TVINGA johanna att jobba själv. jag har jobbat 2 dagar själv så hon klarar gott och väl av en dag själv :)
jag har annat för mig faktiskt, Ska ut och åka skidor idag igen, de är så otroligt härligt. men jag tror jag tar en längre sträcka den hr gången, utan Emelia och Alice ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0