joou!

blöööö känns som att jag ska slockna vilken sekund som helst, sjuukt jobbigt att vara sjuk.
hellre hade jag suttit i skolan faktiskt.
ajaa, de är väl sånt man får leva med.
jag måste iaf börja med mina skolarbeten nu, de spelar ingen roll ifall jag måste springa till toan flera gånger emellan.

Jag viiill tillbaka till min älskling! <3
de känns som att de kommer ta en evighet innan jag får se han igen, och de är de ju också.
TVÅ veckor, njaa jag vet knappt om jag kommer klara av de.

Menmen, snart är de ju påsklov igen. De känns faktiskt rikigt bra.
hoppas bara på att man kan fara till jeppis då igen, de skulle vart skit braaa! ;)

men jaaaaa,  jag orkar inte skriva blogg egentligen. gör de bara för att jag har så grymt lite att göra.
och egentligen hade de vart najs om man orkat skriva varje dag.
rätt så kul att läsa efteråt vad man haft för sig ;b

Sooolen skiner om inte annat, de är skit bra väder ute.
men tyvärr så orkar jag inte fara ut heller.

Hahaha, pappa har sina kontiga lösenord till datorn. fattar inte riktigt vart han får dom ifrån :D
meenmen, den här datorn är iaf 100 ggr roligare och bättre än den ruttna andra datorn.
såå äre.

Hade vart najs att sitta på Café Fredrika nu, och dricka en Full Strike med älsklingen. hade jag aldrig tackat nej till!
ojjoj, så mycke jag har att skriva, känns nästan som att de väller över med ord här.
eller så inte.

"medicinsk grundkurs" boken ligger här bredvid mig och väntar på att jag ska öppna den och svara på 110 frågor.
njaa, tar de sen.
nuu måste jag till toan, på rikigt. de känns inge bra dehär.

Jag älskar dig bebban, du är bÄÄÄst!!!!!!!<3
TJOLOAHOPPPPP, nu drar jag.
heippahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0