guuuddagens

en ny dag och nya bekymmer, men har faktikst inte så himla många bekymmer ;)
jojo, har inte magsjuka mera hoppas jag.
de känns de iaf inte.
tittade O.C hela natten igår, de är så sjuuuuuuuukt bra.
bebban verkade ju också gilla de :D
somnade iaf vid 4 igår efter många vända och vrida i sängen.
såå jobbigt, och cosmo vägrade fara ner från min säng så jag fick ligga i fosterställnig.
och nej, de gick inte att knuffa ner han heller, jag gjorde de 2 gånger men efter en minut så var han uppe igen ;D
mamma ropade och ropade på mig imorse och ville att jag skulle börja sticka en mössa åt mig själv, hon sa att hon skulle lära mig så de kanske blir nått av mig iaf.

måste väl dra och jobba snart, fast jag inte har de minsta lust.
och SKOLA imorgon, uuuurs kill me!
men de är ju bara 3 skoldagar den här veckan för mig. GLAD att jag blev sjuk ändåå! ;)

1 Maj blir av att dra till björkliden med familjen, ooohlallala. de lääääängtar jag till.
Bebban, vill du följa med dit? ;)
mamma och pappa frågade ifall du ville med dit?! ;)
skulle inte vara så dåligt va?
nejnejnejneeej!

sen efter att jag jobbat klart ska jag se fler avsnitt av O.C.
har som blivit bestatt, kommer väl knappt somna inatt för att jag bara MÅSTE se de!

hoooff, räcker de bra såhär bebban?
jaa, men vad bra. då får de vara färdig skrivet för idaaag dårå! ;)

Puss&smack! hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0