Godmorgon, Freeedag!

Tjenispenis,
vaknade för ett tag sen, orkade mig inte upp efter att mamma kom in vid halv 7. och somnade såklart om. (g8!)
Pappa ringde skolan, så de är lugnt. 
måste iaf jobba hemma liitte, sen när johanna slutat jobba på tallgården måste vi till bageriet och göra dom där bröllopstårtorna ;b 
de brukar ta många timmar, men den här tårtan var så enkel så jag tror inte de tar så jätte länge ;) 
Ihelg blir de FF och BF hemma ;b såå skönt, funderade först på att hänga med till kuttis iaf, men jag tror inte jag vill. 
för ihelg har jag tid till att göra färdigt skolarbeten ifred, de är inte alltid man har det. 
fast jag vet inte om jag kommer göra så mycket iaf. 

Igår kväll var jag först på bageriet och jobba, och jag förstååår mig inte på svenskar. dom äter ju semlor som om dom fick betalt. jo för vi gör semlor ännu fast de är över en månad sen de var fettisdag.
sen iaaf for vi till tallhallen, men de var fullt med folk där så jag kikade in hos andreas och carina en snabbis för att hälsa på mina gulliga syskonbarn :) 

Sen hem och prata med bebban, sen tittade jag ju såklart O.C, har alldeles snart sett färdigt säsong 1 ;) 

men nu ska jag göra nått vettigt, annars blir min fader inte glad! :/ ;b 

poosshej! 


en sån tårta ska vi göra :b den blir enkel men fin, fast vi gör den i en tårtställning istället :) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0