Extraa

Wooi! har som bloggat TRE dagar irad nu, rätt så coolt för att vara jag?! ;)
Har vart i skolan idag också, fast inte så länge, åkte hem vid 12 med pappa, såååo skönt!
Nu sitter jag och väntar tills den där O.C ska ladda färdigt, den är så grymt seg. ursursurs.

Måste ju bara fara ut i de fina vädret, vad tusan väntar jag på?
Jaa, juste O.C! hm,typiskt då!
Nej, nu far jag ut. och röker iaf,
joo, idag har jag köpt cigg. läckert när man har ett ställe som man kan köpa på, precis som om man var 18, såååå g8!

DÖÖÖÖÖÖÖD! jag kommer inte på ett skit att skriva, förrutom att de var typ 20 minus idag på morgonen, liite de sög att gå till bussen :/
nu är de bara nått på 5, rätt så härligt faktiskt ;)

Men nu orkar jag inte sitta och nörda mer ;//
höres och synes damer och herrar :b




Jag älskar den här grabben av hela mitt hjärta och hela min själ.
Igår "firade" vi 8 månader ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0