en daaag!

De är torsdag iidag, lyckliiig för imorgon får jag träffa min älskliing ;) ♥
Idag ska jag fara och titta på en somma/vår jacka. har en alldeles för varm jacka nu.
joo,de börjar ju bli sommar såååe.

har vaknat liite väl tidigt idag, men de är ju lugnt har bara suttit vid datorn en timma nu, och linno åker om en halvtimma till skolan ;)

Igår var jag och promenerade med johanna, de var otroligt härligt väder ute.
typ 10 + i solen ;)
Och så var jag in till dom och titta på deras underbara baby :b

sen for vi och jobba, Såååå jobbigt. allt kändes sådär extra jobbigt igår, alltså att jobba åde ;)
och svenskar är FETA, dom äter semlor fortfarande. jaa-a jag förståååår inte ;o

öööhm, jaa. jag ska nog gå och lägga in mina saker i en väska. för jag ska och soola idag när jag har håla ;) lyyX! typ en månad sen jag sola, om inte mer ;) de ska blii så härligt! ;)

nu drar jag till skolan. Poosshej ♥

älskar bebban ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0