tjoohoo sommarloov!

heejhej ;)
nu har då jag också sommarlov, har ju haft de för mig själv nu i snart 3 veckor, men nu äre lite mer på riktigt ;)
vaknade typ vid 9 imorse, och for med Johanna och Jonathan till Pajala. Jonathan tog studenten så vi var med och tittade på allihop :)
sen efter de for vi å käkade på frasses, + en mjukglass sen körde vi runt byn liite ;)
de var sjukt härligt väder typ hela tiden ;)
sen kom vi hem och jag hade fått 2 paket som mamma hämtat ut, vääärldens skönaste bikini fanns där, och inte var den ju ful heller ;)
liite av de jag fick, fast bikinin är grön :)
nu ska jag laddasi neriisi en filmisi så jag har nå att göra ;)
pussåkraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0