sol&jobb

Idag har jag haft väldigt mycket att göra känns de som.
då jag vaknade vid 11 så såg jag att de var fint väder, så jag tog på bikinin och shorts och for ut.
Började med att rensa rabatterna, och sedan fortsatte jag med att stapla ved, efter mycke svett&tårar så blev jag klar, jag trodde jag skulle dö. seriöst, de var ju säkert 1000000 grader ute ;) kändes de som...
Mamma och Pappa ska vara väldigt glad att dom har en händig dotter som klarar av att röra i skit utan att börja gråta ;) hahahahaha
Var hos mommo idag också med maggan, hon har då alltid nå bekymmer :D haha rolig hon är då, hon hade gömt sig börs och kom inte ihåg var hon lagt den. åså var den inne i ett skåp i en gryta ;D HAHA
jag har egentligen inte gjort nå speciellt sådär annars, bara chilllaa.
just nu håller jag på städar tvättstugan GRUNDLIGT!
förresten fick Erika nå damp och ska skaffa katt, den kommer med Joel senare.
jaa, kvinnor...
sköja.
nuuu ska jag fortsätta städaa, sen ska jag se lite jeicho, som vanligt! ;)
smack.



höh, där hade jag hål i örat :D hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0