pssst.

tjatja!
den här dagen har vart endast stressig. Vaknade 5 min före 8 och hade PANIK! började ju 8 idag.
min telefon hade ramlat i golvet och batteriet hade fart ut. så typiskt!
haha, de var våran lilla kissemisse som väckte mig genom att kittla mig på fötterna.
igår kväll var de väldigt svårt att få sova ifred, katten skulle leka med all hud som syntes, så jag fick fara in i täcket och leka zombie ett tag, sen lessna jag efter att jag höll på kvävas så jag kasta ner katten på golvet och somnade påengång.
men på morgonen hade den då minsann kommit tillbaka i min säng :D haha
Idag på bageriet så har jag egentligen inte haft så mycket att göra, fick göra vaniljbullar då jag kom dit.
sen fanns de inge mer att baka så jag gjorde kaffebrödet färdigt för ugnen.
så har jag fått grillas lite själv i ugnen. nii må tro om de är svettigt och varmt att kliva in i ugnen.
brände mina foppatofflor också på kanten för att jag var in i ugnen en sväng. (interessant jag vet :D)
jag slipper iaf jobba kväll, tjoooho.
kan hända jag drar till luleå imorgon på morgonen med magdalena och är där över dagen och sen kommer älsklingen ;)
får se hur mycket jag får i lön, hade bara tänkt köpa en enkel klänning som jag kan ha på dopet ihelg.
sen får morsan bidra med en klänning till bröllopet. JOoo.
men nu ska jag fortsätta städa, men först ska jag rusa på TOOOAAAA.....
älskar min fiiina gullunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0