orkar inte med rubriik...

håller på kokar över av värme, inte värme ute utan kroppstemperatur, jobbigt. de typ rinner svett fast de inte ens är varmt. måste nog ha nå slags sjukdom. PLUS att jag inte tål nått som gör så att jag får så ont i magen och håller på döö. har varit så igår och idag :/ bara gnäll och tjat, orkar inte bryy mig.
jag saknar min lilla gulleplutt så mycke :/ drömde inatt att han bara sagt att han inte var påväg hit och sen så kom han mitt i natten utan att jag visste om nått. de hade varit bättre om den drömmen var sann ;)
har kollat runt lite vart som helst efter klänningar till joel och carinas bröllop, hade varit positivt om jag hittade nån snygg som man inte visar halva röven i.
dagens klänningar säger jag bara.
hade varit lättare om man var en liten unge så morsan hade fått bestämma åt mig ;)
Emelia ska vara brudnäbb på deras bröllop också, hur gulligt som helst när hon ska gå med carinas lillebror som är lika gammal.
ser verkligen framemot de bröllopet, nått som man har väntat på i flera år ungefär ;)
snart tittar nog solen fram igen, så jag ska försöka ännu mer att få bort min bikini linje som jag fått från min bikini som inte är nå fint :(
håller på laddar ner en film som verkar bra, plus jericho säsong 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0