hee-ej

sitter nu och väntar på maggan, jimmy och johannes. vi ska dra och grilla vid skolan.
har seriöst inte ätit vanlig mat på hela dan, bara bröd???!!
idag har jag inte gjort nå speciellt egentligen, vaknade vid halv 12? sent tycker jag, somnade ändå först vid 2 så.
nåja, jag har tvättat lite fönster i köket och sen och jag bara varit med magdalena och några andra.
de har inte vart så farligt bra väder idag, men de härligaste hittills, de är mörkt ute av moln. de är SÅ mysigt.
önskar bara att min älskling var häär.
nåjaa. har varit och jobbat i 6 timmar.
och imorgon börjar jag 8 :o
hm, därför får de inte bli nå sent idag, för jag tror jag far tidigare imorgon så jag inte behöver vara där hela dan :)
ska skippa kvällsjobbet, jag måste hinna med saker här hemma innan mamma och pappa kommer hem.
vi ska ju ha dop här till helgen och mamma frågade snällt ifall jag hade kunna städa lite, så då ska jag göra det ;)
vi har seriöst världens sötaste kattunge. Idag var den borta i ca. 2 timmar för William hade tagit med den ut, och den är fortfarande lite smårädd för allt .
så direkt william stoppade ner den på backen så sprang den iväg.
och sen hittade Erika och Axel den upp på vedhögen sovandes ;D haha
och nu springer den omkring och leker med allt den hittar ;) såsöt!
nu ska jag inte skriva mer, nån kom :s läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0