goddag(natt)
den här helgen har varit u n d e r b a r, har varit med älsklingen hela helgen.
han är verkligen världens bästa och underbaraste person. ingen kan ju ha en sån pojkvän som jag ;) alla måste ju vara lite avundsjuka på mig :) haha, skääämta!
på fredan kom iaf älsklingen hit vid 10 kanske?! vi gjorde inte så mkt, ingenting faktiskt. joo, vi gjorde våfflor, åså börja jag klippa han, men morsan fick ta över. klarade inte pressen mera ;) de blev kort, men fint faktiskt ;) ingen bebban med långt hår längre då . hahah vad onödiga saker jag skriver.
är otroligt övertrött och har precis jobbat i 6 timmar ;)
lördan vare ju dop, skit mycke folk var de här också :) finfint! :)
nu är lille Noel Benjamin döpt ;)
lördan gjorde vi inte heller nå speciellt förrutom å käka chips och gå runt som nå zombies ;)
men de var ändå underbart att bara få vara med min äskling ;) ♥
idag for han då hem ;'/ och jag for och jobba, imorgon ska jag jobba först på kvällen, eller jag far dit när jag vill.
menmen.
nu ska jag glo en film, sen ska jag drömma om min älskling som jag redan saknar ♥
puss&godnatt!
jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0