......

vaknade för att tag sen av en telefon igen, de är ju så man blir galen.
och jag hade behövt sova mer, för somnade först vid 4 igår :s
tittade en bra film, "another cindrella story".
sitter och käkar film och flingor, i brist på annat ;)
nackdel med att morsan och farsan dragit, de finns inge mat.
men, får be dom sända över lite pengar från därvartdomär så blir nog allt bra ;)
igår kväll har jag vart med Magdalena och Jonathan typ :D
vi satt i Jonathan och deras nya kök och pratade i timmar, rikigt kul!
Magdalena sa att jonathan hade frågat om vi skulle till luleå över kvällen bara, men hon hade tydligen sagt att hon inte ville.
de hade vart så sjukt kul att fara dit, nåjåå..

jag igår.
om man tittar noga kan man se min bikinilinje, INGE snyggt :@
saknar dig min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0