Fredag ;b

äntliiigen säger jag bara, nu är de TRE veckor före jag ska till skolan igen.
hur tror ni de känns. jaaa precis, underbart ;)

Mamma lev lite smått sur på mig imorse när hon försökte tvinga mig till skolan, och jag var så dööööslut så jag hade aldrig orkat upp. men iaf så har jag inte sett henne sen dess ;b hahah
jajjaa, hoooopppas bebban kommer hit idag ;) de hade vart så otroligt underbart ;)
joo, jag är som en boorta. har ingen fantasi, kommer inte på nått att skriva.
joo, igår gjorde vi typ 400 paket med semlor. såå otroligt tungt, typ rasa ihop ;D
menmen, jag ska fara och bada bastu nuu ;) sen ska jag städa mitt rum före erika kommer annars blire som dubbelbomd där inne ;)

posshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0