.......

Fy fitta vad less jag blir, alla bara bryr sej ALLT vad jag gör.
helt sjukt, Mamma, nää jag förståår inte.
hon tycker tydligen jag ska sitta hemma i mitt rum och rulla tummarna varje kväll när mina alla andra kompisar är ute.
säkert så hon vill ha de. nåjo, visst . jag gör allt för alla, och alla andra gör vad dom känner för.
de är ju inte så att vi bor i en by som de bor typ 1000 folk så man har massor att vara med, de är roligt att lära känna folk i den här byn eftersom man är typ 100 st här.
men de verkar hon har riktigt svårt att förstå.
okej, jag kanske är ung och dum nu. men ska jag betee mig som en 40 åring när jag bara är 17`?
joo, hit med synålarna så ska jag sitta och sticka nå fina strumpor åt mina barn som jag kanske får om 20 år.
jaa, men de är ju heelt normalt.

är så otroligt less på de här nu.
Jag ska vara vaktad av alla och får inte göra nått.
nää, men andra lever då lívet och har roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0