barnvakt & förkyld

känner mig serri heelt sjuk ;/ de gör ont som tusan i halsen.
Är barnvakt åt Joar, Wilmer och Liam.
vaknade redan vid halv 8. och for och sov vid 4? :o joo jag är trött, har ont i huvudet och är yr som en fullis.
men nog ska jag ändå köpa cigg idag, klarar de inte. jag fpr nå feeel!
tog bara EN igår, + 4 snus typ :D
menmeen, äre lätt.. nope!
ikväll blire att ta de lugnt tror jag, orkar nog inte med så mycket.
och våran dator är sönder, häärrligt. NÄ!

juste, vi har planerat mycke på våran kreta resa. Jag Erika och Johanna alltså :b
hoppas de blir av, måste bara få ihop pengar till de. de är iinge dyrt alls.
de hade vart så härligt nu när de är så här kallt också.
igår natt vare ju för tusan 34 minus ute. lätt man hade dött ifall man var ute :D

ska fara och dricka varmt vatten nu, så de här går över nångång.

saknar dig bebban, hoppas vi syns snart ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0