Om mig själv

Om mig själv!

ojdå, hm. Jag heter Minna och är 17 år gammal, fyller arton om lite mer än en månad.
Jag har rätt så många syskon vilket är askul, ibland :)
¨Jag bor i Korpilombolo med min mamma och pappa och ett X antal s.måsyskon, jag går skola i Pajala, Omvårdnadsprogrammet.
Jag har en pojkvän sen 1 år och fyra månader tillbaka, han är ifrån Finland och brukar kallas Bebban men annars så heter han Alexander :)
Men vad mer ska man skriva om sig själv? typ att jag bara sitter hemma för de mesta, och då på min vanliga plats - framför datorn. Jag brukar jobba på ett bageri på kvällarna, sådär för att tjäna lite extra pengar ungefär, annars så är de inte direkt mitt drömjobb :)
Jag är väldigt lat av mig, fast ändå vill jag inte uttrycka de riktigt så. jag gör om jag vill och orkar undefär :)
Jag kan ha väldigt svårt för att prata med nya människor vilket är riktigt jobbigt ibland, men annars så brukar jag få höra att jag är rätt så snäll av mig, kanske ibland för snäll? ingen aning :D nåväl, de får räcka. jag kanske inte känner mig själv? oohh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0