julfest

ååh vad mysigt med julfest på gårdbyskolan ikväll, längtar en hel del :) får lite julkänsloor ;)
var just och hämtade mammas kort och köpte lite cigg, något gott! fast jag måste sluuuuuta röka, de är farligt har jag hört :/ men jag vägrar erkänna att jag är rökare!? ursurs.
ändå röker jag varje dag och har gjort de sen sommaren och före sommaren och allt :s

ska dra och fixa mig, har tagit en dusch men känner mig ännu sliten, på med en massa smink och snygga kläder sen är jag nöjd :D hieehiie.
måste ringa bageriet och se ifall de är några bakelser så får jag fara och jobba efter julfesten ;)

onödigt inlägg, jag vet. orkar inte skriva om nått annat ögonblick nu, för nu ska jag upp och fixa mig :) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0