6 december

Min dag

ahh, min dag började vid halv 7 imorse. Vaknade inte av mitt alarm som tur var, brukar ha den på 6 för att jag znoozar? så himla mycke :)
nåja, fixade mig och tänkte att jag skulle fara till skolan med bussen men så for jag med Johanna istället vid 9, rätt så skönt.
idag hade vi bara en lektion, etik och livsfrågor. sen for jag och Johanna och solade.
sen for vi hem, när jag kom hem fortsatte jag titta en film som jag började på på morgonen, Private valentine, grymt rolig faktiskt :)
nåja, sen lagade jag lite mat till min familj. de fick bli de enklaste, Makaroner och korv. ändå lyckades jag inte :D
sen har jag bara suttit vid datorn och latat mig, spelat lite mario och sånt. gjorde färdigt nåra svenska uppgifter så nu har jag de borta iaf, men jag kunde inte koncentrera mig alls, helt sjukt. måste ha nå svårigheter :/
sen fick jag huvudvärk och började ändå städa undan i köket, rätt så duktigt. och nu håller mina läppar på torka ut, har nog slickat för mycke på dom :s
snart äre då ung och bortskämd så de ska jag se, sen är de bara och börja planera in och börja sova, måste orka upp till skolan imorgon, TYVÄRR!

mer än så har de väl inte hänt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0