3 december

Om mina föräldrar

Min Mamma heter då Anne och är född och uppvuxen här i Korpilombolo. Hon är undersköterska och jobbar här i korpis på ett äldreboende.Hon har 10 el. 11 syskon? minns inte. Hennes Pappa har dött för många år sen, jag har inte hunnit träffa han. Men hon har mor sin kvar som är väldigt söt! Hon är gift med min pappa, sen måånga år tillbaka, och dom är väldigt lyckliga :) Mamma är rätt så rolig, hon har sinne för humor, rätt så cool ibland. Men alla har ju sina dåliga dagar också.
Hon har 11 underbara barn, ett av dom är JAG ;) hon har också 7 underbara barnbarn.

nog om de, måste ju få plats med pappa också ;)

Min Pappa heter Tage och är 49 år, han jobbar i gruvan i kiruna och är därför varannan vecka i kiruna. Han är en riktig kiRRuna bo. Pappa har ca. 12 syskon? (varför har jag svårt att komma ihåg de?) nåja och han har också förlorat sin pappa för många år sen, Men hans mamma lever och bor i Kuttainen, henne har jag inte träffat på länge, men hon har världens godaste mat!! ;)
Dom som träffat min pappa har nog märkt att han är väääldigt skämtig av sig, han är verkligen ascool. men alla har ju sina dåliga dagar trotsallt ;D
Han har då också 11 underbara barn, och jag är ju en av de lyckliga, han har också 7 underbara syskon som han gillar att goooosa med ;)  glömde skriva att han är gift med Min mamma, precis som min mamma är gift med han ;)

hejhåå!




Kommentarer
Postat av: bebban :)

minna, du e sjukt bra ti skriv!:)

2010-12-04 @ 16:09:28
Postat av: Minna

TackTaack ;) du är också :)

2010-12-05 @ 00:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0