21 december

Ett annat ögonblick

oj, jag vet inte vad jag ska skriva.

men nånting jag aldrig heller glömmer är alla skolresor vi gjort med Erkheikki skolan, och då jag fått skjuta med hagelgevär och alla dom andra gevären som jag inte vet vad dom heter. de var så underbart roligt i den skolan så jag bara vill spola tillbaka tiden och gå där igen. Dom som inte gått i den skolan kan verkligen ångra sig stort :)

jag minns resan till Oulo, de var gryymt kul med alla klasskompisar :) och en resa till Piteå, vi hyrde stugor just utanför pireå havsbad och fick bada där hur mycket vi ville, och vi som hade lite extra energi sprang ute på nätterna vid havet. och så var de nån annan skola där också som vi spelade fotboll mot och lärde känna lite smått :) underbart kul!

tyvärr har jag inga bilder på den här datorn från resorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0