20 december

Den här månaden Den här månaden har jag faktiskt hunnit med en hel del. De har varit luciavaka, vilket var svin skoj :) sen har Erika och bebban fått körkort;) bebban har blivit 18 och jaa;D fast jag kom Just på att jag inte alls hunnit med mycket den här månaden, de var första gången ihelg jag var med bebban den här månaden ;) men de dröjer länge innan de tar 3 veckor innan jag är med han ihelg. Han har lärt mig att köra lite bil ihelg också. Roligt! Får bara vänta och se tills jag börjar köra med Nils Bertil :) huh, sitter och skriver på iphonen, jobbigt! Väntar på att jag ska börja nån lektion. Och jag har inget schema så jag får gissa mig fram lite sådär ;) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0