16 december

de börjar närma sig min 18 års dag, oh så skönt!
men jag vill inte bli vuxen och ta eget ansvar över ALLT, vilket man kanske redan gör. så de blir kanske inte så farligt iaf ;)
Min första kyss

Min första kyss fick jag av Bebban, de var verkligen kul! haha
fast jag minns faktiskt inte riktigt i detaljer, men vi var iaf hos hans fammo och faffa, dom var inte hemma. och resten var också där, bebbans kompisar och Erika och Johanna.
jag och bebban var ju typ dökära men hade typ inte vågat prata med varandra iaf, men vi for in till ett rum själv, och bara prata lite smått sådär, och så legade vi sisådär 1 meter ifrån varadra :D och sen efter ett tag så pussa han bara mig :D hahaha gulligt! och jag vågade ju inte göra nått, så feg som man var, men idag ska jag pussa på han massor, massooooor! ingen förstår hur mycket jag längtar till den här kvällen ;) de känns som att jag inte träffat han på ett åååår ungefär, fast de bara?! är 3 veckor. aja, devar de :D
hahahaha snygg puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0