15 december

shit vad dagarna går fort.

Mina drömmar


Jag har faktiskt många drömmar, framför allt att bli klar med skolan och få den utbildning jag vill ha, alltså till ambulanssjuksköterska. och de vill jag fixa, men de känns svårare ibland.

och att jag och min älskling ska gifta oss en dag, de vill jag. och jag längtar så himla mycket till den dagen :*
för han känns verkligen rätt för mig :) jag älskar dig!

och vem drömmer inte om att få pyssla om ett hus, sitt eget hus? de gör jag, vad kuul! :)
och en annan dröm, att åka utomlands. vilket man kanske inte har råd med som 17 (18) åring, eller jo förstås om man inte skulle ha andra utgifter, men de har jag så de räcker och blir över :)
ska jobbajobbajoobba (sparasparaspara) så jag och älsklingen kan fara nångång ;)

nåja, de får räcka. ska försöka hitta nått annat att göra medan jag väntar på att fara till skolan, ska med Erika till skolan idag, hon fick körkort igår såå :) de blir väl att fara nångång till lunch skulle jag tro, men jag har ju inget schema så jag hänger inte med alls, har ingen aning om vad jag har för lektioner, och jag frågade ett av Inger men jag fick aldrig nått?
om inte annat så kommer älsklingen hit på torsdag kväll,  gissa om jag längtar? ;) jooo. de är snart 3 veckor sen jag såg han sist :s pusssss




du kan inte förståå hur mycket jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0