11 december

Mina syskon

Jag har 10 syskon och 7 syskonbarn :)

Andreas bor här i korpis med sin fru Carina och deras barn Enny, Elwa och Eli. Han jobbar i kiruna vissa veckor :)

Simon bor också här i Korpis med sin fru Johanna och deras barn Joar,Wilmer,Liam och Noel :)
Han jobbar också i kiruna vissa veckor.

Joel bor i luleå och kiruna tror jag, han jobbar i kiruna och hans fru Carina går skola i luleå så han bor väl på båda ställena :D

Markus bor i kiruna för de mesta, men hemma också :)

Erika bor här i korpis med hennes pojkvän Axel, hon är för de mesta lite störd :D

William bor här hemma och är ibland så himla jobbig så man sprängs, men ibland är han väldigt rolig faktiskt :)  

Filip bor också här hemma och jaa, han är väl rolig att prata med :D

Fanny, Alice och Emelia bor här hemma, för de mesta har dom rätt så mycke damp, men nog är dom söt ändå :)



Min familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0