jeppis idag ;)

varför vaknar man klockan 8 av sig själv? fattar inte! :@
ska packa lite idag, sen får jag väl se när markus far härifrån. kanske först efter 4? han jobbar ju i kiruna så man får ju see.
jag älskar att sova med blött hår, de är så himla vackert sen på morgonen när man vaknar ;) haha
har dampat lite med katten idag, dampkatt!
Save tonight - E.M.D är så sjukt bra! :) så sköön..
nåja, ska ta in lite kläder som har hängt ute hela natten ;) sen börjar jag packa ihop mig å drar härifrån :)
de är förresten skit varmt här, sen kl 8 på morgonen har solen lyst :)
poosshej!
katten gillade verkligen att sova i ett söndrigt fönster :D hahah eller där sover hon inte , för jag väckte henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0