.....

tredje gången jag skriver idag, men de har ju bara varit nå korta inlägg. har bara inte haft så himla mycket att göra.
nu har jag karaktärs iaf, håller på med frågor åde.
nån slipsnisse har bestämt att spärra just facebook så de finns inte ett skit att göra här, tur att jag får fara hem om EN!!! timma.
imorgon ska jag till gällivare så de blir inge skola.

har käkat en hel ask halstabletter idag så ikväll får jag väl umgås med toaletten en hel del, jee.
ihelg kan de hända de blir jeppis för mig :) hoppas bara markus far, justeja. ska skriva till han nu och fråga :)

men nu ska jag fortsätta med mina 10001200 frågor som bara ligger snällt på bodet bredvid mig och väntar på nå gott. 
 
hejhej!




hahah kuul å hitta gamla bilder :D




shiiit, för över ett år sen. typ i 8:an eller 9:an :D


jag&frida för några år sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0