augustiiii

hejhej!

har vart flitig som en hund idag, klippt gräsmattan, lyckats ta farväl av min älskling och gullat med mina underbara syskonbarn :)

idag på morgonen for älsklingen hem, rätt så tragiskt! :s men jag far nog dit till torsdag om mamma och pappa far. eller så på fredan med markus eller nån :)
ska nog stanna där över veckan sen.
Mamma såg imorse att dom stoppat in mig att vara badvakt på söndan? fattar noll.
trodde jag sa rätt så klart å tydligt att dom ska fråga MIG före ifall jag kan.
och nej, jag kan inte på söndan. är ju i jeppis då så.
nåja, får ta och fixa dedär.

nu ska jag be papi fara och tanka gräsklipparen och sen ska jag klippa resten av gräset som blev kvar.

har förresten haft en underbar helg med min älskling! jag verkligen älskar att vara med han. och jag älskar han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0