goddag ;)

fin väder idag, men inte så speciellt varmt.
inte för att springa på med skinnjacka och leggings iaf ;b
kom precis hem från skolan, skit jobbigt att bara sitta där utan att ha lektion ungefär :/
nåjaa, kom iaf hem 1 timma tidigare än bussen ;)
vaknade lite vääl sent idag, eller okej. 10 över 7 :)
men jag hann iaf!
sen har jag jobbat i kunskapssmedjan till lunch och efter det suttit i bibblan och jobbat lite, sen hade jag inget att göra tillslut.
och de hade varit vääldigt kul ifall bebban kom ihelg, så skulle man ha nått att se framemot också ;)
menmeen, fårse.
nu ska jag fara och äta en frukt och sen ut i solen :) heidåå.
Jag saknar min älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0