bibblo

sitter i bibblan och chillar med musik, (mp3) :)
var på idrotten just. satt bara där och inte gjorde nått, var inte med på badet sååe.
sen käka makaroner och korv? vet dom ens hur man gör makaroner och korv? neej, smakade gorbaschola.
sen ska jag till till kunskapssmedjan och få en utskällning tänkte jag mig.
förväntar mig då inget beröm iaf..

idag på morgonen när mitt alarm ringde var jag som 110% säker på att jag hade försovit mig och flög upp som en gummiboll, men nej. då var klockan bara 6 :D så jag somnade om till 7 :) ändå hann jag till bussen fast jag duschade och bytte kläder hit och dit.
sen hann jag vara vid datorn också och käka frukost. de var inte iigår de.

hoppas bara denhär veckan går fort, :) orkar inte med skola.
men hur som helst är de bara 9 veckor kvar till sommarlovet :) (Y)

saknar min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0