söndag

tjeenis!
vaknade flera hundra gånger nu imorse, typpp 400 ;b
eller så bara fyra, men sov iaf till typ 1 ;) häärligt.
och så tror jag att jag har magsjuka elr nått, mår så otroligt illa och har gjort de sen igår. men tydligen så vill de inte komma nå spya. och imorgon måste jag till skolan, så jag mååste vara frisk!

Den här helgen har vart lite hur som helst, har vart barnvakt sen igår.
Men fredag kväll, jaa. den vill jag helst bara glömma, men de är liite svårt.
fredag den 13:e, otur. JAPP!
menmen, de är väl sånt som händer, men jag ångrar de skaarpt.
och utan bebban så vet jag iiinte hur de hade gått, på riktigt.
men ja ska ta och lägga in i diskmaskinen nu, typ alla barn. dom behöver diskas liite.

Pussssheej ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0