orkar ingenting...

sitter hemma som bäst, de suuuger.
Var precis i bageriet och jobbade, jag vet inte hur jag kommer orka 3 veckor i sträck?
iiingen aning.
aja, den här skoldagen har faktiskt vart rolig tillåmed, har som haft fullt upp hela dan.
Lite stressigt åså. men de är nog mest för att vi börjat med praktiska övningar nu, såå igår då jag var borta missade jag en hel del. märker att de inte är bra att vara borta från skolan. men igår var jag ju faktiskt tvungen :b
Och ihelg, jaa. fråga mig inte vad jag ska göra, men de lär jag nog see, uurs vilket liv.
Kan inte heller fara till jeppis eftersom mamma och pappa ska till luleå över helgen och sova på hotell.
och jag vill ju vara med bebban, heelt sjukt. varför ska de där stället ligga så långt bort? :o
hmm, dagens fråga elr nåått.
jag vill inte vara hemma mera, på riktigt alltså. de är så hiimla deprimerande :s

ska fara och göra nytta. pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0