mer aktiiiv :b

nu ska jag bli mer aktiv, på riktigt :b de är ju tillochmed roligt att skriva blogg ibland. ifall man kommer på nått man kan skriva om :D
missade då bussen idag, jag fattar inte varför jag är så trött hela tiden, somnade ändå rätt så hyfsad tid igår.
ajaa, får ta och leva med de iaf.
Ska vara barnvakt ihelg förresten, kan bli roligt :b de är sjukt kul när man alltid har nått att göra med ungarna, typ käka massa gott, titta film, fara och bada, elr nå annat :b dom tycker ju ändå allt är roligt såå :D
Hoppas bara bebban kan komma hit nästa helg :b hade vart helt uuunderbart!
men nu ska jag göra klart en matteläxa jag fick igår. FÖRSTA! :D sen ska jag börja städa liite här inne så mamma får en liiten överraskning då hon kommer hem, sen ska jag duscha och sen kanske fara till sattajärvi på kvällen :D jaa-aa.


pusshej <3




jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0