lesss..

fattar inte vad hon inte förståår, jag har ju verkligen velat fara till skolan och behövt dessutom. men vad ska jag göra åt saken då jag är sjuk, och så har dom sagt i skolan att man verkligen inte ska fara till skolan fast man bara är lite förkyld vilket jag gjort ändå vissa ggr.
ajaa, tanten säger att jag borde hoppa av skolan de här året för att jag vart så mycke sjuk och inte hinner riktigt med allt jag ska ha gjort. men om jag verkligen kämpar så gör jag det, de vet jag ju bäst själv. och jag kan säga själv att jag vart otroligt lat och bara skippat skolan för att jag inte orkat. men de går ju alltid att ändra på sig. ibland är de försent men nu är de ju inte de, så jag kan ju göra de som är de bästa, alltså ge järnet i skolan.
och jag ska verkligen inte hoppa av skolan, för det jag redan gjort där tänker jag inte bara kasta bort. som om jag skulle gjort de helt i onödan. Nejnej!!

så nu vet jag inte varför jag sitter vid datorn, ska gå och göra klart ett arbete som jag ska lämna in imorgon. mm, de är precis de jag ska göra.
uhh, jag är så less på mig själv för att jag inte gör nått. kanske lika att hoppa av skolan ändå och börja om nästa år? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0