haparandaaah

igår var jag, mamma, erika och Fanny till happis. Riktigt roligt faktiskt.
hittade ändå mkt, och slösade inte mkt pengar :b häärligt.
köpte ett par jenas, 2 tröjor, ett bord, en lampa, en present åt bebban och massa små saker och så köpte mamma ett par täckbyxor åt mig som jag blev skiit nöjd med :b
meenmen, var på de där köpcentret för de mesta. sen IKEA som man bara blir trött av att gå i.
menmeen, de är väl så de brukar blii tror jag ;b

kom iaf hem vid halv 8 nångång. så var jag bara hemma och snacka bajs med familjen sen drog jag och erika med markus till livvi. där vart de skiit roligt, träffade massa folk och skratta en heel del :D
men, sen så vart man ju så otroligt slut så man bara ville hem. och så satt mirre och fula sig så man typ satt dubbelvikt för att hon vart så ful (till sättet) :D
ajaa, sen vid halv 2 nångång? så for vi heem, sov typ hela vägen. skiiiiit intressant vaaa? :D
nu är jag iaf hemma, har vaknat för en timme sen ungefär. alla andra är på bön hos mommo, första advent åde.
men jag hann inte dit, mitt hår var som smör så jag var tvungen att duscha :b

nu måste jag servera mina hamburgare sen så ska jag börja städa mitt rum och göra liite läxor :b
jag har så oooootroligt stor lust att ta ett sabbatsår. de är min dröm just nu, de hade vart så sköönt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0