Freeedag ;b

äntligen fredag elr nått ;b
försov mig DOCK till skolan idag, vilket jag INTE fick göra.
menmeen, läst ut den där boken iaf, jobbat lite matte och försökt göra på presentationen lite också :D så inte såå dålig är jag inte.
Har vart och hälsat på i korpis skola med Anna och Erika, de är världens mysigaste skola. dom som går där ska vara vääldigt glada :)
Igår var jag i skolan iaf hade 3,5 timme håla så jag for och klippte mig. och mörkt hår har jag nuu, men de blir nog ljusare med tiderna :P
iaf, så har jag skiit kort hår nu. nästan så jag ångrade mig liite. men de är ändå väldigt skönt med kort hår :b
meenmen, jag ska nog ta och fara till macken och köpa godis nu. är skiit sugen.
Men imorgon på morgonen ska jag till happis med mamma och erika ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0