fiiikus

hur ska jag kunna göra en powerpoint presentation på en dator där den inte fungerar? suuger.
ajaa, får göra den i skolan imorgon helt enkelt. fast jag är försenad med den. typiskt mig!
de gick ju hur fint som helst i skolan idag, pappa vart lite smått irriterad på min lärare verkade de som. vet inte varför? :D
meeen iaf, fixar de här hur som helst. liita på mig!
ska imorgon och klippa mig, sköönt. ska nog inte bli kortare, men får see hur de blir helt enkelt.
har håla i 3,5 tim imorgon :b de är uuuunderbart ibland, och sen ska jag till luleå ihelg med mammi och erika :) beettre.
nu är jag på BRA humör, jämfört med igår dåå förstås. och Bebban är bääst ;D
men nu måste jag servera mina hamburgare på "café world" på facebook ;D
pusssheeejE´ seen jobba :D:D peengar elr nåått ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0