buuuuuuuuäääää :'(

bebban är inte här mera och jag är ensam hemma, såå sjukt tragiskt.
saknar han redan så otroligt mycke, ;//////////
nästa helg ska jag nog inte dit heller, hade tänkt fara med mamma till luleå och julhandla.
hinner annars aldrig med de :b
den här helgen, och från onsdag har vart heelt okej, eller rättare sagt underbart bara för att jag fått vara med bebban.
sjuuuuuukt kul ;)
Tror jag har lite smått feber, sitter här med täcket runt mig och typ lager-på-lager kläder, fryser ändå + att jag sitter bredvid ett element och att de är 25+ häär...
har inte rökt heller på heela dan, de är läänge sen jag vart utan en hel dag. bra, men nog ska jag köpa imorgon ändå ;D

men jag ska ta en alvedon till nu och börja vila lite, blir nog inte skolan för mig ifall de känns lika imorgon :/:/:/:/
pussssheej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0