waaaow

grattis, de tog inte 34 år för datorn att ladda.
en underbar överraskning när jag kom innanför dörren nyss.
Höll på att göra en backflip för de första, sen då bara flyga på röven och landa på golvet och sen ha ryggskott i flera år.
nja, inte riktigt så dramatiskt.
Kom iaf just hem från sattajärvi, de var ganska kul idag (tillochmed).
och så går vi tillbaka till saken, jag halkade på (skratta inte, eller spy eller vad ni nu väljer att göra) HUNDSKIT!
de frääääächaste på länge ska ni veta, jag hade bara lust att slicka upp de. +o(. URSK!
iaf var de bara att försöka se glad ut, Fast jag skrek åt dom (vad som helst) så torka jag iaf upp de.
imorgon ska dom döö.
Dom ligger iaf i lilla hallen och skäms just nu, undra om de var för att jag skrek åt dom. Dom kanske förstår (svenska/Finska) iaf.
Hmm, här kommer dallas. ÄCkel. han tror verkligen att jag ska tycka synd om han nu. men naaeh.
jag ska dissa han helt tooootalt.
blir inte att sova på länge tror jag. för skojskull ska jag vaka (framför datorn) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0