tillbaka till verkligheten

hemma nu igen, och jag ska lägga in bilder senare.
Nu har vi internet hemma iaf.  hur skönt som helst, man känner sej helt handikappad utan den.
aja, de var hur roligt som helst i jeppis.
ska fara snart igen, de är som en drog. man måste bara dit igen när man vart där engång.
okej, kanske inte då när jag var där för 5 år sen. Men nu.
Vi sov hos Johannas Mommo och Moffa, de kanske jag har skrivit redan? saksamma.
de va rätt så skönt, de var nära stan. så vi satt i stan hela tiden :)
jappjapp. har bara sovit 4 timmar i natt.
vi åkte igår vid 9 från jeppis, sen så kom vi fram vid 3 hit. men jag kunde inte somna förrän 4 ;s
jaokej, va inte i skolan heller. helt onödigt ifall man bara skulle sitta som nå sombie i bänken.
igår var vi med några därifrån larsmo? tror jag.
ganska kul faktiskt :)
men ja ska ta och göra nytta. heis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0