råligt

sitter hemma nu en sväng. for hem och käka, orkade inte stå i kö så länge i skolan.
sen så var de inte världens godaste mat heller :D
ska snart tillbaka och ha engelska, men de är ju 20 mín kvar så de är bara att ta de lungt.
är så otroligt stolt, gjorde färdigt astronomin igår, 9 sidor. hah, och de gjorde jag igår. hur stolt som helst.
ska börja ta tag i de andra också, annars kommer de att vara panik den sista veckan.
jaa, hur som helst.
var ju igår till pajala med mamma, for direkt och sola solarium i 20 min.
blev faktiskt lite brun, de har jag lite svårt med faktiskt.
ska fara några gånger till tills skolavslutningen så man är lite brun:)
jag har stor lust att fara till jeppis ihelg. hade vart roligt.
men jag har inga pengar numera, så de är bara att vänta.
jappjapp, ska fara och borsta tänderna sen fara till skolan.
heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0