Neeeej!

TOTALT glömt bort! har såklart lämnat Fysikboken i skolan och vi har nationellt prov i Fysik imorgon.
ojoj, får väl försöka klara de iaf.
Och Fysik fattar jag inget av, de är så komlicerat alltihop. jaa, suck alltså.

Idag har jag iaf vart i skolan, coolt va? ^^
mestadels brukar jag väl vara hemma. nej, nu tog jag i lite.
brukar Faktiskt vara i skolan, MER är hemma.
iaf, vi har inte gjort nått speciellt precis.
haft handboll på gympan, ute.
och annat har vi inte gjort, eller vanliga lektioner har vi ju haft åså.
men jag kom iaf hem från bageriet just. gjorde bara 2 tårtor och så 8 princessbakelser.
jappjapp, ska nog ta och lägga över lite bilder. de har vart snålt om de på sista tiden.
hejs.



de ser ju ut som att jag alltid har den där tröjan, men okej. de är den skönaste tröjan som finns. tro mig!



efter jeppis resan, kanske dags att börja städa, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0