jobbigt

har vart ganska kul i skolan idag. TIll och med.
har spelat brännboll med 8:orna, de gick ju bra.
jag gjort 2 "holdingrounds" eller hur man stavar de. och som vi sa förr.
Här säger dom "kungs" :) allt är ibland ganska annorlunda från andra skolor. man blir alltid lika förvånad :D
yees, jag känner mig helt cool. jag har gjort färdigt en MASSA arbeten, hur skönt som helst.
Fast matten ligger jag inte vidare bra i, men de kommer, de kommer.
ihelg ska de nog bli kul kan jag tänka mig :D hur kul som helst.
ska dra, de är ju SOLIGT ute. och säkert 20+
glömde en kul grej, idag när jag och anna sprang ner till lärarrummet så såg jag en liten tjej där i korridoren.
om de inte var Elwa så vet jag inte vem de annars skulle kunna vara :D och de var de, hon är väl 1,8 år.
hon hade följt efter mig till skolan när jag var hemma på rasten. så hon stod där helt vilsen :D gullet.
iaf, när jag skulle föra henne till Andreas som var på skolgården och sökte henne, så gick jag rakt in i väggen.
hur lyckas man? :D haha iaf jag lyckades med de :)
måste sett roligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0