Torsdag

jobbajobbajobba, nu är jag less.
har precis jobbat i 6 timmar,.
de tog riktigt länge att vänta på att semlorna skulle bli färdiga.
aa, jobbigt.

Har vaknat först klockan 8. 
För de sprang bara en massa barn i mitt rum, lite trött jag var.
Eftersom jag somnade vid 4 igår.
Tittade 3 filmer på rad :D
men en tog priset ändå.
Den var så grymt bra, minns inte vad den heter ;s

Har kört skoter idag, tjatade på pappa en massa.
 För de finns seriöst inget att göra i den här byn .
urs, de är så otroligt tråkigt här ibland.
menmen, jag fick iaf köra.
så jag drog anna i skägget och så for vi och körde :)
ojoj, de är nästan livet. Ibland!
Sen så körde Andreas mig till bageriet med sin väärsting skoter.
Svin snygg.
Så han bara gasade på, tårarna bara sprutade ut ur ögonen på mig.
men de var ju en härlig känsla :)
gjorde en tårta till min älsklingsEnny som fyller 3 år på onsdag :D
den blev ju inte den vackraste. Men de borde inte spela nån roll.
Dom käkar ju fast den är hur ful som helst :D
Ajaj, måste nog börja fara. orkar inte skriva hur mkt som helst heller :)
menmen, hadé bra!
Förresten, de där "menmen" använder jag allt för sällan. inte sant? :)
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0