Tisdag

ganska lätt skoldag idag faktiskt.
Gjorde nationella på morgonen. I engelska, muntliga :)
skit enkelt. så vet alla som ska göra de.
Jag och Anna var i en grupp så de var ännu enklare.
man skulle som beskriva nå såna här bilder.
Fast de tog ganska länge, vi satt och diskuterade på engelska lite.
faktiskt roligt tillochmed.
imorgon åker jag till gällivare igen, skönt.
Fast jag kommer inte kunna äta normalt på några dagar då.
Dom ska säkert spänna tandställningen igen.
Fast skönt att veta att jag bara behöver ha den till sommaren.
de är inte länge kvar.
Snart är de lov också. Otroligt skönt!
Ska köpa en present till anna också då.
Hon blir ju 16 år imorgon, :) Egentligen så har vi sån där grej i kyrkan nu.
Men de var nå teater, jag pallar bara inte alla teatrar hela tiden.
Så jag for hem, spelar ingen roll faktiskt.
Jag hittar inte min kamera sladd så jag kan inte lägga in bilder här heller.
Isf blir de bara gamla de är ju inte så roligt.
Miriam kom till mig igår. Hon for hem imorse med bussen.
Förresten håll koll på Hemmet journal tidningen.
De var nå tanter igår hos mommo som skulle fotografera henne med hennes barnbarn.
Så vi var där ett gäng. inte ens nästan alla. Hon har typ 87 barnbarn sååatt alla kunde ju inte komma.
men, sliten som man var så var jag ändå med på bild. hahahahah vill se dom där bilderna lite små roligt faktiskt.
coolt, vi är med i tidningen. 
men nu ska jag fara och äta. håller på att dö hit. minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0