Slött

Redan söndag?!
betyder att de är skola imorgon.
Kommer man att orka? skulle knappast tro de.

igår var jag i pullinki iaf, igen :)
roligt, om inte annat.
De var faktiskt mkt känt folk där, från korpis,sattajärvi osv.
Åkte dit med Lydia och Joel. Sen var vi där från 11 till 4 ungefär :)
Jag ramlade inte en enda gång. OTROLIGT!
Fast, de var nog lite för varmt. Snön var helt klumig och sådär jobbig.
men iaf, de var värt!

igår var de dötrisst, har nog aldrig haft så tråkigt en lördag kväll.
Jag och Anna åkte vid 7 till Rickard.
Så var vi där hela kvällen, ingen ville ju som hitta på nått.
Eller så kanske de var nånstans men vi visste då inget.
Så vi satt där till halv 2 ungefär utan att göra så mkt.
Jag satt och läste några Totte böcker :D
Sen vänta vi på Markus i flera timmar.
Eller så kändes de iaf, for ut några gåner och tog en cigg.
Sen så åkte vi hem tillslut. Skönt!
Men jag var inte ens speciellt trött när jag kom hem.
Somnade vid 3, sen så sov jag ut ganska ordentligt.
Vaknade lite efter 1, kanske inte direkt sova ut.
För jag är fortfarande dötrött.
Har inte vart ut idag alls.
Känns lite deppigt, men, orkar seriöst inte.
Är barnvakt nu, mamma och pappa är i pajala.
Okej, bara till emelia och alice.
men ändå.

Ska dra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0